Форум NIS “Cosmonaut Georgy Dobrovolsky” • Переглянути тему


1. Sol Casino

Sol casino

Бонус за регистрацию: 60 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 100% за пополнение на €/$/₽ 500 ( Ссылка на регистрацию )

 

ПЕРЕЙТИ SOL CASINO

 


 

2. Rox Casino

Rox casino

Бонус за регистрацию: 80 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 200% за пополнение на €/$/₽ 1000 ( Ссылка на регистрацию )

 

ВОЙТИ ROX CASINO

 


 

3. Jet Casino

Jet casino

Бонус за регистрацию: 70 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 100% за пополнение на €/$/₽ 300 ( Ссылка на регистрацию )

 

ВОЙТИ JET CASINO

 


 

4. Fresh Casino

Fresh casino

Бонус за регистрацию: 50 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 200% за пополнение на €/$/₽ 300 ( Ссылка на регистрацию )

 

ОТКРЫТЬ FRESH CASINO

 


 

5. Izzi Casino

Izzi casino

Бонус за регистрацию: 20 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 100% за пополнение на €/$/₽ 200 ( Ссылка на регистрацию )

 

САЙТ IZZI CASINO

 


 

6. Legzo Casino

Legzo casino

Бонус за регистрацию: 50 Бесплатных Спинов ( Ссылка на Бесплатный Бонус )

 

Бонус за первый депозит: 150% за пополнение на €/$/₽ 200 ( Ссылка на регистрацию )

 

ОТКРЫТЬ LEGZO CASINO

 


 

 

 

 

 

 

 

Форум NIS “Cosmonaut Georgy Dobrovolsky” • Переглянути тему

Флони світу. Незвичайні фотографії

Флони світу. Незвичайні фотографії

Грандіозний колос!

Аватар користувача
Курохкін Анатолія

Повідомлення: 311Зареєстрований: 31 березня 2011, 21:00Де: Москва

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »25 січня 2014, 21:41

Використовуючи Google Earth, я піднявся в місцях, де кораблі чекають розправ. Або про збереження
У бухті Суйсун, поблизу Сан-Франциско, він знайшов купу кораблів, в яких з одного боку стояв лінійний корабель Ієов, а з іншого-щось незрозуміле.

Я намагався це зрозуміти. Назва “Glomar Explorer” плавав.

Багато людей знають або чули про хірургію США щодо підняття радянського ядерного підводного човна К-129, який затонув у Тихому океані в березні 1968 року. Американці добре знали місце смерті човна. Вони пояснюють ці знання тим, що акустичні станції AFTAC змогли виявити сигнал лиха. Однак є підозра на те, що американська підводна човна була причетна до смерті, яка незабаром після катастрофи К-129 взяла на себе серйозний ремонт в Японії.

Підйом у підйомі називався “азоріаном” і відбулося в 1974 році. Для підйому було побудовано спеціальне судно “Glomar Explorer”, оснащений системою захоплення

Щоб перевірити цю саму систему захоплення, була побудована затоплена баржа.

Ця баржа все ще в бухті

До речі, під час роботи дослідника Glomar Кубок Кік Чаджми підійшов до нього

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Курохкін Анатолія »26 січня 2014, 18:42

Пора написати книгу на цю тему. Дуже цінна знахідка, Алексейч!

Аватар користувача
Курохкін Анатолія

Повідомлення: 311Зареєстрований: 31 березня 2011, 21:00Де: Москва

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко “27 січня 2014, 10:06

Фото, опубліковане на форумі Thoge: “Chahma” та “Glomar Explorer”

(джерело)

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »Лютого 2014 р., 14:57

Човен – це не корабель, не флот, а…

Тут, на цьому федері Коньюхов на Вьошех, проходить Тихоокеанський океан.

Новини.Ру писав: Човен Коняхова “Turgoyak” вирушив на дорогу 22 грудня 2013 року. Мандрівник розпочався з чилійського порту Конкон. На даний момент він подолав 2 тис. 823 милі (5 тис. 313 км). Перед австралійським містом Брісбен, на якому тримає наречені, залишилися 5 тис. 193 милі (9 тис. 617 кілометрів)
… Космонавти не втрачають надії захопити човен відомого мандрівника з орбіти.

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Курохкін Анатолія »20 квітня 2014 р., 13:23

Нещодавно ВМС США прийняв посадкові дошки підтримки класу LPD-17 San Antonio. Передбачається, що 10-11 запланованих кораблів цього нового класу зможуть взяти на себе функціональне навантаження до 41 кораблів попередніх класів. Як і їхні менші попередники, їх завдання полягає в тому, щоб прийняти, транспортувати, здійснити посадку, а також підтримку корпусу американського морської піхоти. Зміни зазнали розміру кораблів, їх вартості, а також можливостей та технологій, що використовуються для виконання завдань, призначених їм. Серед інших доповнень, цей новий корабель призначений для роботи з пов’язаними платформами, такими як перетворювачі морської піхоти MV-22 Osprey та посадкові бронетанкові перевізники, такі як AAV7 AMTRACS.

Незважаючи на помітні досягнення в дизайні, кораблі Сан -Антоніо не змогли уникнути проблем з зростанням, а також верфі в Новому Орлеані, який отримав більшість контрактів на будівництво цього корабля. Кількість серйозних проблем, що виникли при будівництві кораблів цього класу, була набагато вищою, ніж зазвичай, і вони виявилися більш обширними. Спочатку судна критикували, часто за низьку якість роботи та за те, що вони взяли на 2.На 5 років більше, ніж це було заплановано. В результаті якого USS San Antonio швидко опинився в жарті в Бахрейні через витоки нафти. Однак це виявилося єдиним кораблем цього класу, який зіткнувся з серйозними механічними проблемами, і це, незважаючи на те, що остаточна вартість була майже вдвічі більша, ніж спочатку запланована сума, досягнувши 1,7 мільярда доларів на корабель. Це виявилося в два-три рази більше, ніж багато іноземних систем, таких як клас Роттердам, і в 10 разів більше, ніж Сінгапурські 6600-тонні дошки класу Endeavor…

Аватар користувача
Курохкін Анатолія

Повідомлення: 311Зареєстрований: 31 березня 2011, 21:00Де: Москва

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Курохкін Анатолія »20 квітня 2014 р., 13:29

У нас також незвично: криголам “Мудюг”

Аватар користувача
Курохкін Анатолія

Повідомлення: 311Зареєстрований: 31 березня 2011, 21:00Де: Москва

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »20 квітня 2014 р., 21:46

Мудюг – це в НАБ. Лейтенанта Шмідта зняли. Не бачив. Його щогла чудова, вона схожа на телеграфну колону.

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »20 квітня 2014 р., 22:00

http: // nibler.Ru/ писав: Raid Minesweeper проекту 415, побудований у 1989 році на верфі Peenenwerft на східнонімецькому Волгасті та після краху НДР (або об’єднання Німеччини), міг мігрував до Союзу. У каламутних дев’яностих екзотичний мінесвіт, який став приватною власністю, був у Турку, де корабель повинен був бути оснащений казино, що підстрибує, згідно з модою тієї епохи. Ніщо не вийшло з цього підприємства, а решта власника “Проект 415” протягом багатьох років зіпсував очі портової влади, до 2009 року корабель остаточно відправив до Литви.

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Флони світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »31 травня 2014 р., 10:11

Itar-Tass писав: Mulaba /Australia /, 31 травня.
Російський мандрівник Федор Коняхов дійшов до узбережжя Австралії. Таким чином, йому вдалося перетнути Тихий океан на самоті на кумедному човні, не входячи в порти та зовнішню допомогу. Коняхов був запущений 22 грудня 2013 року з порту Конкон (Чилі) о 09:15 ранку чилійського часу, подолав понад 17 тис. У човні під назвою “Turgoyak”. KM і закінчив у місті Мулуба (Квінсленд) о 13:13 на час Східного узбережжя Австралії.

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Re: Флоти світу. Незвичайні фотографії

Повідомлення
Володимир Прошченко »24 березня 2017, 12:01 ранку

Важкі вантажівки:

“MV Blue Marlin”
Перевезення потужностей 76 000 тонн.
Площа палуби 11 227 м2 (63 м х 178,2 м)
Швидкість точки на баласті становить 13,3 вузлів
Довжина 224,8 метра

На першому малюнку: “Синій Марлін” – це щасливий радіолокатор – Радар на основі моря (SBX)
На другому малюнку: “Блакитний Марлін” пощастило тіло австралійського посадкового корабля “Канберра”

“Dockwise Vanguard”
Зміщення 91238 тонн, Dedweet 117 000 тонн.
Довжина 275 метрів, ширина 79 метрів, осад 9,5 метра.
Максимальна швидкість 14,4 вузлів, середні 12,9 вузлів.

Аватар користувача
Володимир Прошченко

Адміністратор

Повідомлення: 2018 рікЗареєстрований: 31 жовтня 2009 р., 21:00Де: Санкт-Петербург

Поверніться до відео та фото звідусіль

Йти:

Хто зараз на конференції

Тепер цей форум переглядає: Google [BOT] та гості: 0